فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه اسلایدر به همراه عنوان

ایجاد اسلایدرهای زیبا به همراه عنوان دلخواه در نقاط مختلف اسلایدر.
تولید کننده: ناپ فور یو
تماس برای قیمت

یکی از روش‌های کارآمد به منظور جلب توجه کاربران و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی به یک موضوع خاص به روشی زیبا و چشم نواز، استفاده از بنر و اسلایدر‌های تصویری در صفحه اصلی و دیگر صفحات فروشگاه است. صاحبان فروشگاه با استفاده از این بنرها و اسلایدرها می‌توانند اطلاعات مهم را به مشتریان خود انتقال دهند. اطلاعاتی مانند فروش ویژه، تخفیف‌های مهم، شرکت در نمایشگاه‌ها و دیگر موارد مشابه. هر چه اسلایدرها و بنرهای قرار داده شده در فروشگاه دارای ظاهری زیباتر بوده و امکانات بیشتری را در اختیار صاحبان فروشگاه و مشتریان قرار دهد (به عنوان مثال امکان قرار دادن دکمه، متن‌های شخصی سازی شده به همراه استایل و دیگر موارد مشابه)، ارزش و کارایی این بنرها و اسلایدرها افزایش میابد.


فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) به صورت پیش فرض به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا در صفحه اصلی فروشگاه خود از یک اسلایدر استفاده کنند. افزونه اسلایدر پیش‌فرض قرار داده شده در فروشگاه ساز ناپ‌کامرس دارای ظاهری زیبا و قابل قبول است اما امکانات و انعطاف‌پذیری بسیاری کمی دارد. به عنوان مثال امکان قرار دادن چندین اسلایدر در صفحات مختلف.


افزونه اسلایدر به همراه عنوان، به صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده با استفاده از فروشگاه ساز ناپ‌کامرس (nopCommerce) این اجازه را می‌دهد تا اسلایدرهایی زیبا، با امکانات متنوع، انعطاف‌پذیری بالا و در صفحات گوناگون و ناحیه‌های مختلف صفحه ایجاد کنند. اسلایدرهای ایجاد شده با استفاده از این افزونه دارای ظاهری مدرن و چشم نواز هستند. همچنین یکی از مهم‌ترین امتیازهای این افزونه که باعث می‌شود نسبت به افزونه‌های اسلایدر دیگر برتری قابل توجهی پیدا کند، استفاده نکردن از کتابخانه‌های jQuery و JavaScript که باعث می‌شود اسلایدرها و بنرها با سرعت بیشتری در صفحات بارگذاری شوند.


اسلایدرها



تنظیمات


از دیگر مزایای این افزونه نسبت به افزونه‌های اسلایدر دیگر، می‌توان به پویا بودن اسلایدرها و بنرها اشاره کرد. منظور از پویا بودن اسلایدرها و بنرها این است که اسلایدر ایجاد شده می‌تواند نقش بیشتری از یک تصویر را داشته باشد. صاحبان فروشگاه می‌توانند در تنظیمات اسلایدرهای ایجاد شده برای هر تصویر در پنل مدیریت متن‌های گوناگون، دکمه و دیگر موارد مشابه را تعریف کنند تا این موارد تعریف شده در اسلایدر نمایش داده شود. در اسلایدرهای دیگر، صاحبان فروشگاه امکان نمایش متن بر روی تصویر اسلایدر را ندارند و متن نمایش داده شده فقط محدود به متن موجود در تصویر اسلایدر است که ظاهری ساده و غیر کاربر پسند دارد. با استفاده از این افزونه صاحبان فروشگاه می‌توانند در 6 ناحیه گوناگون تصویر، موارد گوناگون را به صورت عنوان، توضیحات و پانویس قرار دهند. همچنین صاحبان فروشگاه می‌توانند مشخص کنند که هر یک از موارد عنوان، توضیحات و پانویس با چه انیمیشنی به نمایش درآیند.



اسلایدر



امکانات افزونه:

- امکان قرار دادن متن دلخواه در 6 ناحیه تصاویر اسلایدر.

- امکان قرار دادن دکمه‌های دلخواه در 6 ناحیه تصاویر اسلایدر.

- امکان مشخص کردن ناحیه ابزارکی به منظور نمایش اسلایدر.

- امکان مشخص کردن انیمیشن‌های جداگانه برای 3 ناحیه مختلف تصاویر.



ویژگی‌های افزونه:

سرعت بارگذاری بالا به دلیل عدم استفاده از کتابخانه‌های jQuery و JavaScript.

پشتیبانی از نسخه‌های 4.10 و 4.20 و 4.30 پلتفرم nopCommerce (ناپ‌کامرس).