فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه

بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه ناپ کامرس به منظور نمایش در وب و افزایش رتبه سایت.
540٬000 تومان

در دنیای تجارت الکترونیک امروز که صدها هزار فروشگاه در حال رقابت هستند، افزایش رتبه SEO فروشگاه در بستر وب و موتورهای جستجوگر یک امر بسیار مهم است. با این امر فروشگاه صاحبان تجارت در رتبه‌های بالاتر نتایج جستجو به نمایش درخواهند آمد و در نتیجه احتمال بازدید و خرید از فروشگاه افزایش می‌یابد.


یکی از مسائل مربوط به بحث SEO یک فروشگاه آنلاین، کیفیت و حجم تصاویر قرار داده شده در فروشگاه است که زمان بارگذاری کامل صفحه فروشگاه را مشخص می‌کند. هر چه تصاویر قرار داده شده با کیفیت باشند و حجم کمتری داشته باشند، صفحات فروشگاه سریع‌تر بارگذاری شده و در نتیجه فروشگاه از لحاظ مباحث SEO بهینه‌تر است.


افزونه بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه، تمام تصاویر قرار داده شده در فروشگاه‌های بر اساس پلتفرم nopCommerce را بدون افت کیفیت فشرده کرده و در فروشگاه بارگذاری می‌کند تا زمان بارگذاری صفحات کاهش پیدا کرده و در نتیجه فروشگاه از لحاظ SEO بهینه باشد.


این افزونه تصاویر را به دو روش معمولی و Lossless فشرده‌سازی می‌کند. در روش فشرده‌سازی Lossless تمام اطلاعات فایل فشرده شده، بعد فشرده‌سازی قابل بازگشت خواهد بود. از این روش فشرده‌سازی معمولاً برای موارد استفاده می‌شود که اطلاعات فایل قرار داد شده بسیار مهم است و از دست دادن اطلاعات قابل قبول نیست . در مواردی که فایل‌های قرار داده شده از اهمیت خاصی برخوردار نیستند و از دست دادن برخی از اطلاعات قابل قبول است از روش فشرده‌سازی معمولی استفاده می‌کنند. در این روش بعد از فشرده‌سازی برخی از اطلاعات فایل برای همیشه از دست می‌رود. این اطلاعات معمولاً مواردی هستند که کاربر متوجه از بین رفتن آنها نخواهد شد. مانند کیفیت جزئی تصاویر و ویدئوها.

بهبود رتبه در وب سایت gtmetrix


ویژگی‌های افزونه:

پشتیبانی از نسخه‌های 4.00 تا 4.30 پلتفرم nopCommerce.