فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

افزونه تاریخچه تغییرات پیشرفته ناپ کامرس

مشاهده تاریخچه تغییرات اعمال شده به قسمت‌های مختلف فروشگاه (محصولات، دسته‌بندی‌ها، تولید کنندگان، مشتریان) همراه با جزئیات (مقدار تغییر پیدا کرده قدیمی و جدید).
تولید کننده: فاکس نت سافت
480,000 تومان

با استفاده از این افزونه صاحب فروشگاه می‌تواند تغییرات انجام شده در توضیحات و تنظیمات محصولات، دسته‌بندی‌ها، تولیدکنندگان، مشتریان و بومی‌سازی‌ها را به همراه جزئیات مشاهده کند. صاحب فروشگاه می‌تواند مشاهده کند که در چه زمانی و چه مقادیری تغییر پیدا کرده است، مقدار قدیمی مورد عوض شده و مقدار جدید مورد عوض شده هر دو به نمایش درخواهند آمد.


به عنوان نمونه:


1- قیمت یک محصول تغییر پیدا کرده است. صاحب فروشگاه می‌تواند مشاهده کند که این تغییر در چه زمانی اتفاق افتاده، قیمت محصول قبل از اعمال تغییر چقدر بوده و قیمت جدید محصول بعد از اعمال تغییر چقدر است.

2- یک مشتری آدرس ارسال خود را عوض می‌کند. صاحب فروشگاه می‌تواند مشاهده کند که این تغییر در چه زمانی اتفاق افتاده و دقیقاً چه مواردی تغییر پیدا کرده است.

 


امکانات افزونه:


- بررسی تغییرات اعمال شده به محصولات، دسته‌بندی‌ها، تولیدکنندگان و مشتریان.

- دارای حالت بررسی. امکان مشخص کردن فیلدها در جدول برای بررسی. به عنوان نمونه صاحب فروشگاه می‌تواند مشخص کند که فقط فیلدهای نام محصولات و قیمت محصولات برای بررسی در جدول قرار بگیرند.

- امکان ارسال گزارش در مورد تغییرات انجام شده از طریق ایمیل به صاحب فروشگاه (امکان مشخص کردن اطلاعات ارسالی وجود دارد).

- هر مورد از محصول، دسته‌بندی و تولیدکنندگان یک سربرگ جدید به اسم "تاریخچه تغییرات" خواهند داشت.

 


پشتیبانی از نسخه‌های پلتفرم nopCommerce.