فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

افزونه راهنمای مشتری

پیشنهاد محصول به مشتریان از طریق سؤالات طراحی شده.
600,000 تومان

افزونه راهنمای مشتری یک ابزار قدرتمند به منظور تشخیص محصول مورد نظر مشتری و ارائه رنج بزرگی از محصولات پیشنهادی به مشتری است. با استفاده از این افزونه صاحب فروشگاه می‌تواند مجموعه سؤالاتی را تعریف کرده تا مشتریان با پاسخ دادن به آن سؤالات و مشخص کردن نیازهای خود، نزدیک‌ترین محصولات موجود به درخواست خود را پیدا کنند.


همچنین صاحب فروشگاه از پاسخ‌های داده شده به سؤالات با خبر خواهد بود. صاحب فروشگاه می‌تواند از این اطلاعات استفاده کرده تا نیاز‌های مشتریان خود را بهتر درک کند و تصمیمات آینده فروشگاه خود را با استفاده از این اطلاعات بگیرد.


مشتریان زیادی وجود دارند که به قصد خرید محصول مشخصی به فروشگاه‌های آنلاین رجوع نمی‌کنند، بلکه قصد بیشتر مشتریان این است تا کالایی را متناسب با نیازهای خود پیدا کنند. با استفاده از افزونه راهنمای مشتری، مشتری می‌تواند با پاسخ دادن به چند سؤال، فهرستی از محصولاتی که نیازهای او را برطرف می‌کنند مشاهده کرده و از بین موارد فهرست، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.


این افزونه با تسریع روند انتخاب و خرید کالا، باعث افزایش رضایتمندی مشتری شده و به مشتریانی که مطمئن نیستند به دنبال چه محصولی هستند کمک می‌کند تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

 


امکانات افزونه:

- تنظیم سؤالات و پاسخ‌ها.

- تنظیم قالب برگه سؤالات.

- صفحات دارای چند برگه سؤال.

- اعلان (notification) از طریق ایمیل (صاحب فروشگاه و مشتریان).

- تنظیم کالاهای مرتبط.

- بخش اختصاص یافته مربوط به برگه سؤالات در صفحه حساب کاربری.

- طراحی مناسب جهت نمایش در پلتفرم‌های همراه (تلفن همراه و تبلت).

 


ویژگی‌های افزونه:


پشتیبانی از نسخه‌های 3.90 تا 4.20 پلتفرم nopCommerce.

برچسب های محصول