فروشگاه ساز ناپ کامرس - ناپ فارسی
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین مد و پوشاک با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه nopCommerce

راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین مد و پوشاک با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه nopCommerce

مد و پوشاک یکی از موفق‌ترین موضوعات فروش آنلاین است، این واقعیت در سال 2016 فقط در انگلستان و ایالات‌متحده ثابت شده است. برندها‌ی معتبر و بزرگ زیادی به صورت آنلاین به فروش محصولات خود می‌پردازند و تجارت موفقی دارند. ظهور اینترنت و تجارت الکترونیکی باعث ایجاد تغییر قابل ملاحظه‌ای در دنیای تجارت شد، این امر برای تجارت‌های کوچک‌تر نیز بیشتر خودنمایی می‌کند. اگر به صنعت مد و پوشاک و فناوری استفاده شده در ان به دقت نگاه کنیم متوجه اهمیت اپلیکیشن‌های تلفن همراه در بین مشتریان پوشاک خواهیم شد.
برای هر برند مد و لباس، داشتن یک وب‌سایت به‌منظور ارائه محصولات خود به مشتریانی که خرید آنلاین را انجام می‌دهند روشی معمول است. ولی با توجه به آمار به دست آمده، 63% از کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا از تلفن همراه و اپلیکیشن‌های آن استفاده کنند تا از یک کامپیوتر. همه ما راحتی استفاده از یک اپلیکیشن را به خوبی می‌دانیم. مشتریان شما انتظار دارند که شما از رقیبان خود عقب نباشید و محصولات خود را به راحت‌ترین روش ممکن عرضه نمایید. در سال گذشته بیش از 70% از فروش الکترونیکی در دنیا، در صنعت مد و پوشاک بوده است. کاربران تلفن‌های همراه بخش بزرگی از این آمار هستند. یک اپلیکیشن کارا و مشتری محور می‌تواند بیشترین مقدار درآمدزایی برای تجارت شما داشته باشد. سؤال اصلی این است که چطور می‌توان از اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کرد تا درآمد را افزایش داد؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد.


تجربه مشتری


زمان طراحی یک اپلیکیشن برای فروش آنلاین، اطمینان از این که محتوا قابل تعامل باشند و محصولات نظر مشتری را به خود جلب کنند، بسیار مهم است. در صورتی که فروشگاه مد و پوشاک شما دارای یک فروشگاه آنلاین است، اکنون زمان این است که به فکر تهیه یک اپلیکیشن تلفن همراه برای فروشگاه خود باشید. شاید برای شما سؤال پیش آید که "چرا؟".  بیش از 65% از خریداران آنلاین از تلفن‌های همراه خود استفاده کرده و به آنها وابسته هستند. به منظور از دست نرفتن این تعداد قابل توجه از مشتریان، استفاده از اپلیکیشن به منظور ارائه محصولات بسیار مهم است. در عرصه مد و پوشاک، اپلیکیشن تلفن همراه بیشترین پتانسیل را برای نمایش محصولات ارائه می‌دهد. نه تنها مشتریان در یک محیط زیبا و کاربرپسند به مشاهده محصولات می‌پردازند، بلکه قادر به تغییر ویژگی‌های محصولات از قبیل رنگ، سایز و... به راحتی حرکت دادن انگشتان خود هستند.


تبلیغات و بازاریابی


تجارت الکترونیک براساس مشتریان آنلاین بنا شده است. مشتریان شما با دریافت تماس‌ها، پیامک‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی آزرده می‌شوند، در حالی که زمان استفاده از یک اپلیکیشن، در صورت دریافت ایمیل‌ها و اعلان‌های اطلاع دهنده از تخفیف‌ها و محصولات ویژه متعجب نخواهند شد. اپلیکیشن‌های تلفن همراه روش جدیدی از تبلیغات و بازاریابی را در دسترس شما قرار می‌دهند که برای مشتریان شما نیز خوش‌آیندتر است.


ساخت برند


اپلیکیشن‌ها یکی از بهترین روش‌های معرفی و ماندگاری برند شما هستند. مشتریان شما اپلیکیشن تجارت شما را به انتخاب خود دریافت می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند و تا زمانی که اپلیکیشن کار خود را انجام دهد بر روی تلفن همراه آنها باقی خواهد ماند. به‌روزرسانی‌های مداوم، طراحی کاربرپسند و پاسخ گرا باعث می‌شوند که برند شما با حس خوشایندی در یاد کاربر باقی بماند.


در ذهن ماندن فروشگاه شما


تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران تلفن همراه به طور متوسط روزانه 14 بار شبکه‌های اجتماعی خود را چک می‌کنند، درصورتی که فروشگاه شما در شکل یک اپلیکیشن در آن تلفن همراه وجود داشته باشد، این امر می‌تواند باعث شود که کاربران نیز به طور متوسط به همان تعداد بار از فروشگاه شما بازدید کنند.


بازخورد مشتری


صاحبان فروشگاه و تجارت‌های مد و پوشاک که رابطه نزدیک با نظر مشتریان خود دارند، می‌توانند از نظرات و بازخوردهای مشتریان خود به منظور بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنند. این امر با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه بسیار راحت خواهد بود.


برنامه‌های پایبندی و خرید آسان


ایده استفاده از فروشگاه‌های آنلاین برای خرید محصولات مد و پوشاک جا افتاده است. در کنار قابلیت‌های معمول همانند خدمات ارتباطی و آسانی مشاهده محصولات، مواردی همچون اعلان‌های هوشمند و خرید آسان نیز از مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند. با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه، صاحبان فروشگاه توانایی برنامه‌ریزی و به‌روزرسانی آخرین محصولات و تعریف فروش‌های ویژه و اعمال تخفیف را دارند.


مدیریت فروشگاه آنلاین


مد و پوشاک بیشترین تغییر را نسبت به دیگر کالاهای موجود در زندگی ما دارد. به‌روز ماندن با آخرین تغییرات در دنیای پوشاک و مدیریت فروشگاه‌های خود با استفاده از اپلیکیشن به آسانی قابل انجام هستند. با اطلاع رسانی به مشتریان خود درباره اپلیکیشن خود و دریافت و نصب آن توسط مشتریان، شما امکان دریافت اطلاعات و الگو رفتار مشتریان خود را دارید و می‌توانید تصمیمات تجاری خود را براساس این اطلاعات بنا کنید.


قابلیت کمدلباس آنلاین و طراح مد و پوشاک


اپلیکیشن تلفن همراه ناپ فارسی به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین رابط کاربری را همراه با خدمات با ارزش اضافه شده و قابلیت شخصی سازی برای برند شما به همراه می‌آورد. موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک، دارای سیستم مدیریت کمدلباس شخصی‌سازی شده هستند. این سیستم مدیریت شامل محصولات مد مربوط و زینت‌آلات است تا توانایی انتخاب یک لباس کامل را برای موقعیت‌ها و فصل‌های مختلف به مشتریان بدهد.
با تغییر زمان، تغییرات فراوانی به طور مداوم در محصولات مربوط به مد و پوشاک اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود احتمال از دادن بعضی از اخبار، محصولات و... افزایش یابد. جستجو در سایت‌های گوناگون می‌تواند وقت‌گیر باشد. به همین دلیل است که صاحبان فروشگاه‌ها و تجارت‌های آنلاین به دنبال آسان‌ترین راه و روش ممکن به منظور ارائه خدمات و محصولات به گروه بزرگ مشتریان هستند. وجود داشتن تمام محصولات و ویژگی‌های آنها در یک مکان نه تنها برای مشتریان خوش‌ایند است، بلکه باعث افزایش فروش نیز می‌شود. به همین دلیل داشتن یک اپلیکیشن اهمیت زیادی برای فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در زمینه مد و پوشاک دارد.


اپلیکیشن تلفن همراه nopCommerce برای فروشگاه‌های مد و پوشاک


اگر شما دارای فروشگاه آنلاین براساس پلتفرم nopCommerce هستید، ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه برای شما بسیار ساده خواهد بود. ما در ناپ فارسی برای شما اپلیکیشن تلفن همراه براساس nopCommerce را فراهم کرده‌ایم.
ما قابل شخصی‌سازی‌ترین اپلیکیشن تلفن همراه براساس nopCommerce را برای هر نوع وب‌سایت براساس nopCommerce فراهم کرده‌ایم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول شما می‌توانید با ما در ناپ فارسی ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بیان کنید